tisdag 10 juni 2008

MorsDags-kort

Årets kort till Mor blev ett boxkort. Att jag inte har visat det här förut beror på att jag skickade in en bild på det till en tävling också. Nix, jag vann inget. Men nu är tävlingen avgjord iaf och det är tillåtet att visa alstren, t ex i sin blogg, så därför gör jag det.


Insidan är lite personlig till Mamma...


... och i "boxen" lade jag denna lilla cellofanpåse...



... med thépåsar, speciellt för Mamma.

Boxkort är fenomenalt roliga att göra och så är de ju både kort och present i ett. Dock rekommenderas de inte om man, som jag, ska skicka dem med posten. Trots låg vikt så blir formatet skrymmande = dyrt porto :-(

2 kommentarer:

  1. Men hjälp vad fin den var! Blev jätteinspirerad :) Skall skriva ner idén i min idébok på studs :))

    SvaraRadera