tisdag 12 augusti 2008

Tävlingsbidrag - ett babykort



Så här skriver Cia på Hobbyhuset i sin blogg:

Nu tycker jag det är dax att starta upp med nya tävlingar igen!Denna gången ska du göra ETT KORT med dessa saker på!
Hur kortet ser ut är valfritt men detta SKA finnas med, varken mer eller mindre:Du får använda cardstock, färger och pennor och text utöver nedanstående:
3 st mönstrade papper
2 st stämpelmotiv
3 blommor
3 brads
1 band
1 punchinella


Jag tänkte nåt i stil med att "himmel, vad mycket grejor på ett och samma kort och TRE mönstrade papper, det blir plottrigt..." men gav mej i kast med det hela. Tro det eller ej, men jag hittade tre färgstämda papper i olika mönster i spillpapperslådan (den rymmer en del, den där lådan *S*) och resten av sakerna fick jag också dit. Resultatet blev ett baby-kort:



Dekorerade baksidan litegrann också, men den ingår inte i tävlingen:

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tycker du gjort ett jättebra bidrag till Augustitävlingen.Mycket bättre än mitt.
    Håller tummarna för dig.

    SvaraRadera
  2. Jättesött kort du gjort! Jag tyckte också att det verkade vara väldigt mycket dekorationer. Jag har inte gjort något kort än, har inte någon punchinella. Får nog inhandla lite material tror jag.

    SvaraRadera