tisdag 16 september 2008

Kortmaterial-swap

MiaPuh startade en kortmaterial-swap i Hobbyhusets forum och jag nappade på idén. Man skulle skicka material till minst två kort och så får man tillbaka dito från någon annan. En liten utmaning att skapa utifrån material som man inte valt själv. Man får alltså inte lägga till nåt "eget", utan använda sej av det man fått i paketet...

Jag har gjort ett grattiskort, men det syns inte direkt på utsidan, för där fick ingen text plats, tyckte jag.
Det vita "molnet" i hörnet har jag satt på 3D-kuddar för lite djup. Resten ser ni säkert själva...


Insidan. Här har jag stämplat samt använt de utstansade trollsländorna i hörnen.
Linjerna i kanten är ritade med brun penna, på fri hand.


Baksidesdetaljen består av min nya "handgjort"-stämpel och en liten kul metalldekoration i mitten. På den är det stansat "handmade". Fin! Jag fick två, så jag har en kvar ;-)

5 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du fick och vilket snyggt kort..
    Kul att se era kort!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort - hittar en massa inspiration på din sida...
    Tycker inte att det behövs stå något på framsidan, det blev en härlig insida.

    Tack!!

    SvaraRadera
  3. Kul att sätta en metallhand på din stämpel!

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint kort! underbart vackert!
    Kramis Pia

    SvaraRadera
  5. Hej
    Vad fina kort du gör. Underbara. Kanske kommer handen från vår butik...........vi säljer dessa söta charms bla..
    Hur som helst så ville jag bara tacka för inspirationen jag fick av att kika i din blogg
    Hälsningar
    Helena

    SvaraRadera