fredag 26 december 2008

"... och julen varar fram till påska!"

Kort I Fokus har en månadsutmaning, sponsrad av Stämpelgården, där man ska göra ett kort utifrån en skiss. Ganska trött på alla julkort är jag ju, som sagt var, så nu blev det plötsligt ett påskkort(!)
Gissar att jag är ganska less på dem också långt innan det är påsk... *S*
Stämpeln med kossan och hönorna är från PennyBlack och jag har färglagt med akvarellpennor, som vanligt. Resten är papper och dekosar ur mina gömmor.
Biljetten har jag skrivit ut med hjälp av datorn och satt dit med en liten klädnypa (syns inte så bra på bilden). Pärlfloss i öljetterna längst upp.


Insidan blev litegrann i samma stil, med bling i hörnen.
Stämpeln kommer från Inkido.

5 kommentarer:

  1. Vilket suuuuperfint kort och O juligt:)

    kram

    SvaraRadera
  2. OH VAD FINT :)
    kram o god fortsättning

    SvaraRadera
  3. läckert kort!!

    ha det gott!

    kram Lise-Lott

    SvaraRadera
  4. vad fint kort! Kul med lite påskiga inslag!!

    kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  5. Åh vilket fint påskkort! Underbart med vårfärger och lite andra motiv än tomtar och julgranar.

    Ha en fortsatt skön julhelg!

    Kramar!

    SvaraRadera