onsdag 4 februari 2009

En gotte-burk till Alla Hjärtans Dag

Ett DT-alster till House of Inspiration, en hjärteburk med geléhjärtan... kan det bli en hjärtligare present till någon kär den 14 februari?!

Att välja sida på de underbara dubbelsidiga pappren var minsann inte lätt! Jag har här använt ena sidan av The Menagerie - Wishes (Dream Street Papers) och har tack och lov kvar en stor bit, som jag kan använda andra sidan av, för det är så snyggt där också! Även det fina organzabandet är från House of Inspiration, men blomman är ur mna egna gömmor.
Lite punchinella och en bit pärlfloss har jag satt under blomman.
Det vita pappret under hjärtat har jag klippt med vanlig sax, gjort hål med en öljettsättare och chalkat kanterna på. Även själva hjärtat är chalkat och de små gröna prickarna i kanten på det vita och på tagen har jag gjort med en Soufflé-penna.
Prickarna i kanten på det gröna hjärtat är gjorda med Inkessentials vita penna.

Tagen har en hjärtformad öljett och det röda organzabandet kommer också från House of Inspiration.


På undersidan satt en ful lapp med innehållsdeklarationen... den dolde jag under ett pappershjärta!

3 kommentarer:

  1. Men så underbart sockersött! Jag skulle bli superglad för en sån vacker alla hjärtansdagsgåva :)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fin! Färgerna är så fina ihop.

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt! Jag skulle bli tokglad för en sån alla hjärtansdagspresent!

    Ja, grattis till oss för vinsten på Prickiform ;)
    Kram

    SvaraRadera