torsdag 14 maj 2009

Förlovningskort på beställning

Fick en beställning på ett förlovningskort igår. Det skulle vara klart "så fort som möjligt" och nu är det det. Klart, alltså.

Jag har provat min nya pearlmaker i hörnen. Fick den av Anna, som är med i House of Inspirations födelsedagsswapp. TACK! Det mönstrade organzabandet är också från henne, väldigt fint, även om det inte syns så bra på bilden.

Papper, rosor och blad ur mina gömmor och stämplar från Forma och Octoberstamps. Det översta hjärtat är monterat på distanskuddar för lite djup.


Insidan är jag inte lika nöjd med, men den får vara såhär.
Stämplar från Octoberstamps igen. Texten är Sophisticated, stansad med qk-tången.


Baksidan.

5 kommentarer:

  1. Vad gulligt kort Hoppas att de uppskattar det och sparar så att de kan göra ett scrap album med deras liv *ler*

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen så mycke fint du gkort på sistone jag blir helt stum!

    Kram Marja

    SvaraRadera
  3. Hej där va´ fint kort du gjort! De som får detta kort måste känna sig riktigt nöjda!
    Visst är PearlMakern mysig att jobba med och det var kul att du gillade dina presenter.
    Kram
    Anna/Hozzan

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Nu skäms jag för visst har du fyllt år?Men får väl gratta dig i efterskott.
    Det finns ALLTID så mycket nytt och fint att titta på hos dig.Tycker att bandet genom blomman är jättehäftigt.
    Kram!

    SvaraRadera