torsdag 11 juni 2009

Kort med presentkort

Som sagt var... beställningarna rullar in i en rasande fart... och jag är inte hemma så mycket, så det får gå undan med kortskapandet emellanåt. Här ett kort jag gjort ikväll, som ska ges till en tjej på en möhippa på lördag. Jag har tagit fasta på att det är VÄNNER som ger henne det och det passande pappret med text finns hos House of Inspiration.


Inuti skulle det finnas plats för ett presentkort... men eftersom givarna inte hade nåt presentkort, så fick jag tillverka ett sånt också *S*

Till vänster, i den gula "bubblan" har jag tänkt att givarna ska skriva sin hälsning.



4 kommentarer:

  1. Vilket snyggt kort! Gillar hur du vikt ner det vita papperet i flikar!

    SvaraRadera
  2. Du gör helt underbara kort! Ska gifta mig nästa år och funderar på att göra egna inbjudningskort, men är rädd för att jag köper alla sakerna till det och så blir det inte bra. Har inte öga för det riktigt... Än så länge så inspireras jag av dina fina kort!
    Kram Daisy

    SvaraRadera
  3. Människa - så underbara vikniningar på dina kort du har. Jätteläckra i färg och form. Har sutit och tittat en lång stund. Jättesnyggt.

    Lisbet
    www.digiscrapp.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. OOoh så snyggt kort :D verkligen tjusigt!!

    SvaraRadera