lördag 25 juli 2009

Ett mini-album


MediaMarkt hade ett häftigt 30-årsjubileumserbjudande - framkalla dina digitala bilder för 30 öre styck. Fast i reklamen stod det 0,30 öre... tyvärr var det tryckfel. Hmm... undrar det? Eller ville de bara lura dit folk?! Nåja, jag tyckte att även 30 öre var billigt och lät framkalla MÅÅÅÅNGA bilder. Har ju massor som bara ligger i datorn. Är nog inte ensam om det???

Av några gamla bilder från sommaren 2007 (det är precis två år sen... det regnade då också!) gjorde jag det här lilla albumet.


Det är i storleken cirka 15 x 13 cm och när man öppnar det viker små "flärpar" ut sej, som bilderna sitter på.


Lite grann från ovan...


... och ytterligare en bild, där man ser hur det hela hänger ihop.





Baksidan.

Papper ur mina enorma spillpappersgömmor och inte så särskilt mycket dekorationer. Det måste ju vara platt, så det går att stänga!


Vill du också prova så finns en beskrivning (på engelska) HÄR.

3 kommentarer:

  1. Uuuj så snyggt!
    Helt fantastiskt vackert!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Såååå läckert! Häftigt och annorlunda fotoalbum!

    Smart att framkalla nu, jag brukar också vänta tills det kommer ett riktigt bra erbjudande - och då har jag oftast runt 500 bilder att framkalla... *ler*

    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  3. coolt album du fått till. Helt perfekt till alla bilder du fått nu!! Det luktar pyssel långa vägar med nya kort!! :)

    SvaraRadera