tisdag 21 juli 2009

Midsommar-MAT!

Hobbyhusets tävling "Sommar-Spurten" fortsätter och jag är klar med mitt näst sista bidrag, nämligen något med tema Sverige. Det blev Sverige - midsommar - MAT!
Såg någon som gjort en sådan vacker LO, där fotot var helt omgärdat av dekorationer som utgick från färgerna i fotot. Försökte göra nåt liknande, men tycker inte att jag lyckades nåt vidare. Det blev mest plottrigt... Men iallafall, jag började i nederkanten, med de gula och vita blommorna, där jag plockade upp färgerna från äggen på bilden... fortsatte ut i nedre vänstra hörnet, där sillburkarna står, och där fick det bli lite rosabruna nyanser... ja, sen ser ni ju själva!

Men som sagt var, det var kul, men blev kanske inte så himla bra i slutänden. *S*
Rubriken är i stilen Blossom Grand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar