måndag 27 juli 2009

Tea for two

Till Hobbyhusets sommarspurt skulle man göra nåt med thepåsar... jag gjorde ett kort med blomblad vikta i "tea bag folding"-teknik, men si! Det dög inte alls. Diskat blev det! För man hade tänkt sej nåt med riktiga thepåsar... Så då fick jag ju hitta på nåt nytt och såhär blev det.

Pappret (det översta) är KarenMarie (från Panduro??) och föreställer, ja just det!, theblad! Så det så!

Det undre pappret är nåt jag hittade i mina gömmor och aldrig trodde jag skulle få användning för, men här passade det bra, tycker jag.

TEA är i QK Finale Grand och "for 2" i QK Phoebe.


Ett mappkort med thepåsar och ett recept på scones.
Återigen har jag använt QK Finale Grand som text. Och så spillpapper.


Baksidan.

1 kommentar:

  1. Såå läckert! Och nu vet jag vilket alfa jag vill ha - finale! :)
    Kram

    SvaraRadera