torsdag 1 oktober 2009

Mitt sista alster för Papper & sånt, där jag ju varit gästinspiratör den här månaden. Känns trist och lite tomt att det är slut, har trivts bra hos Viktoria och hennes mysiga butik!

Det här sista kortet blev litegrann i samma stil som det första jag gjorde, starka färger och med strandmotiv. Det här kortet är dock Z-vikt, en vikning som jag gillar mycket, eftersom den gör "lite mer" med ett helt vanligt kort!


Här är kortet lite utvikt, så man ser själva Z-at.


Och här helt utvikt.

Allt mönstrat papper är från Papper & sånt. Band, brads och blommor i massor kan du också hitta där, även just de här är ur mina egna gömmor. Öljetterna (på stämpelmotivet) är de utmärkta Quicklets, som du sätter fast utan verktyg. Himla bra är de!

Jaha. Nu stundar tider där jag får skapa med eget material. Kan ju vara kul det med! *S* Det kommer att bli födelsedagskort, album och lite annat här framöver. Jag har planer!





1 kommentar:

  1. Vad fint! Snygg vikning, måste jag testa någon gång!
    Kram

    SvaraRadera