söndag 22 november 2009

Ett grattiskort på beställning

En kollega beställde ett kort till sin mamma. Inga önskemål, men hon skulle iallafall ge henne "en middag eller nåt", så då bestämde jag att kortet skulle innehålla ett presentkort, där givaren själv kan skriva in vad det gäller för.

Jag har använt mej av spillpappersbitar från Stella Ruby. På den långa biten har jag embossat i koppar med Formas nya stämpel Grattisgrattisgrattis. Även Njut av livet är från Forma. Där har jag embossat hela ytan med clearpulver (vilket gav mej problem när jag skulle fota, först blev det bara blänk av alltihop! *S*).

Vackra blommor och band är aldrig fel till nån som fyller år!


På insidan gjorde jag en ficka med två tags...

... som ser ut såhär. Återigen en stämpel från Forma, embossad med koppar. Namnet har jag stansat med tången i stilen Katie och sedan lagt lite 3D-lack på.


Baksidan.

3 kommentarer:

  1. Jätte snyggt kort o så inte du??? Hallå, var är den riktiga Cornelia???...*orolig*.....

    Hihi

    Kraaaam vännen

    SvaraRadera
  2. Lätt som en plätt... så klart! Lite spillbitar och nån stämpel!
    Bahh... den som kunde!!
    Snyggt är det dessutom!!

    SvaraRadera
  3. wow! väldigt annorlunda för att "vara du" så att säga... inte vad man hade förväntat sig... men skitsnyggt som vanligt;-)
    Kul att göra annat än vad man vanligtivis brukar göra, det blir ju som en liten utmaning och utmaningar är ju kul;-)
    kram
    Nita

    SvaraRadera