tisdag 17 november 2009

Julkort nummer 3

Om jag ska hinna bli klar med julkorten före jul (och det är ju lämpligt...) så får jag nog lägga upp ett något högre tempo. Detta är nämligen bara mitt tredje julkort i år. Samtliga är bruna... hmmm... om jag gillar brunt? Tja.. *S* För att få det att gå lite snabbare har jag använt samma upplägg som ett grattiskort jag gjort. Då slipper jag fundera så mycket, jag "bara" fixar till bitarna och sätter ihop dem. Tar ganska lång tid ändå.

Pappren kommer är ur en serie som heter Vintage Christmas, även motivet är från ett av de pappren. Finns i butiken hos House of Inspiration.

Glitter på grangrenarna, syns inte. Texten heter Sophisticate och är utstansad med QK-tången.


Insidan har en stämpel (som jag tror är från Forma, men jag är inte helt säker) och plats att skriva sina namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar