söndag 20 december 2009

... och söndag!

Veckans sista julkort är skapat snabbare än snabbt. Ganska trött efter helgens jobb och så var dagens utmaning att göra ett kort av spillbitar. Funderade lite och så blev det det här, världens simplaste kort. Några små smala remsor genom wellpappersmaskinen, på med ett stämpelmotiv som jag målat tidigare... embossade en fin rund textstämpel på insidan... klart! *S*
Men faktiskt, trots att det är enkelt och inte tog lång tid att göra, så skulle jag inte skämmas för att skicka det till någon. Jag tycker det är riktigt fint!

2 kommentarer:

  1. Tar din fantasi aldrig slut?? Så många olika motiv skull jag aldrig kunna få till... fina dessutom!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. det är jättefint. Om du hade struntat i wellmaskinen på spillremsorna och hade rullat upp remsorna på en typ pensel eller ngt o sen försiktigt dragit ut dom igen så hade du haft mina krusiduller;)! Jättenkelt.

    Kraaaam

    SvaraRadera