torsdag 11 februari 2010

Box-kort x2

Fick en beställning som skulle innehålla ganska mycket text och en hel rad med bilder... och kom fram till att ett boxkort var lämpligt för ändamålet.


Insidan...


Även utsidan av boxen har ett motiv den här gången. Har funderat rätt mycket på vad jag egentligen skulle ha det här pappret till, men här blev det perfekt!


Och så ett boxkort till. Den här gången av härligt material från Papper & Sånt!



Min sambo tycker jag är knasig som gör grattiskort till mej själv... men jag ville bara visa hur trevligt det kan vara med en bild på den som ska få kortet... och nu hade jag ingen speciell i åtanke, så jag satte dit mej själv *fniss* Men jag har klistrat försiktigt, så det går lätt att peta bort mej igen! *S*
Stämpelmotiven är PennyBlack, färglagda med tombows, precis som vanligt.

7 kommentarer:

  1. Väldigt, väldigt snyggt och stilrent!! Och så många söta stämplar inne på "väggarna" i boxen. /Elisabet

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket fint det finns att se här inne! Box-korten är ju superläckra! Gillar också det med tagsen längre ner massor! Ja förresten så gillar jag allt jag sett här ;-) ;-) Har en bra helg! Kram från Millis

    SvaraRadera
  3. Ånej du... inte förrän i maj!! Tur att du klistrat försiktigt!!Fint är det i vilket fall som helst!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj vilka fina boxkort du har gjort! Blir sugen på att prova själv =) Dina boxkort inspirerar!! Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  5. hej!

    jag gillar vekligen dina boxkort!!!
    de är så fina och ändå stilrena.
    jag måste helt enkelt testa själv.
    jag har två frågor till dig.
    * grattis stämpeln med en hel sång på var hittar man den?
    *hur lyckas du med dina tombow pennor? jag har skaffat mig sådana men är verkligen inte nöjd. jag vet inte hur jag skall göra...
    tacksam för svar

    SvaraRadera