lördag 1 maj 2010

Två kort idag, bara på kul!

Idag har jag gjort två kort, mest för att jag hade lust att färglägga ett par stämpelmotiv *ler*
Det första blev ett inflyttningskort, där stämpeln kommer från Stämpelboden, som tyvärr stängde sin butik igår.


Insidan.


Sen gjorde jag det här kortet med min alldeles sprillans nya stämpel, som jag köpt hos Nettans. Använde mej av presentkortet som jag vann i deras tävling i mars.
Stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombows. Är ganska nöjd med resultatet, faktiskt.


På insidan har jag använt en stämpel från Forma.

9 kommentarer:

  1. Jättefina kort båda två :) Gillar faktiskt en hel del av Stämpelbodens motiv, synd att dom har stängt.

    SvaraRadera
  2. Verkligen snygga stämplar, gillar speciellt den översta med dörren! :-) och snygga kort blev det av dem också!
    Ha en härligt helg!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort tjejen!! Coola stämplar!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Superfina! Å jätte läckra stämplar!

    SvaraRadera
  5. Det är så roligt att göra kort bara på kul! Och superfina är de båda två!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Sååå snygga! Vad fint du färglägger!

    SvaraRadera
  7. 2 fantastiskt fina kort. Det är roligt att göra kort utan några krav på sej ibland. Jag gillar flugfiskaren, den stämpeln tror jag nog jag ska skaffa mej, har en flugfiskeentusiast i familjen, nämligen min son.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åter igen väligt fina kort av dig!!!

    SvaraRadera