onsdag 16 juni 2010

Till dagisfröknarna

Yngsta bonusbarnbarnet ska sluta på dagis och ville ge fröknarna ett fint kort...

Materialet kommer till största delen från Papper & Sånt. Jag har använt mej av en läcker skiss som Yoli har gjort. Hennes blogg hittar du HÄR.

Stämpeln är från Bildmålarna, färglagd med tombows.


Till insidan stämplade jag åtta små kaniner(?) som fick symbolisera barnen. Klippte ut dem, klistrade fast dem och skrev namnen för hand.

På sista sidan stämplade jag lite mer, visst ser det preciiiis ut som en dagisfröken?! *S*

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Det här var ett gulligt kort med ALLA kaninerna.
    Dagisfröken med flicka tycker jag är en jätterar stämpel.

    Ha,det gott!

    SvaraRadera
  2. Men så fint och personligt du gjort! Hon måste ha blivit jätteglad!!!!!

    SvaraRadera
  3. Håller med,,det var ett jättegulligt kort...så fint uppbyggt.
    Kram // Inga

    SvaraRadera
  4. Vilket gulligt kort! Sött med kaninerna som syboliserade barnen, tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Underbart kort... Så skojj att du gillade skissen och det blev superfint dessutom!! :D

    Synd att det inte var en LO... hihihi men det kanske kommer en till så kan du också vara med å försöka vinna lite priser!!

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera