tisdag 7 september 2010

Och sedan kom Du...

Jag är väldigt förtjust i de här ostaskarna. Just den här kommer från vår Turkietresa i våras... sambon tyckte att jag var ganska knasig som släpade hem skräpet... *S*



... men jag själv är rätt nöjd med den nu, när jag har klätt den med lite fint papper och pyntat med spetsar och annat.


Stämpelmotivet heter Zzzzz och kommer från PhunnyFace. Visst är den söt, den sovande bäbisen?!



På textremsan står det "Och sedan kom Du..."



... inuti asken har jag nämligen tänkt lägga ett runt album, med bilder på en växande Bäbis-mage. Men den magen har inte blivit så rund ännu, så det albumet är inte klart.

Och nej, för den som undrar... det är INTE min mage det handlar om! *S*

2 kommentarer:

  1. Osten var nog god men burken är ännu godare nu.Jag förstår inte var du får alla ideer från och hur du hinner??
    Du efterlyste en skateboardåkare ..jag vet inte vem som gjort den men jag såg den hos Pysselmyran nyss.
    Ha det gott // Inga

    SvaraRadera
  2. Vad fin den blev, blir alltid avis när jag ser vad du gör. Texten passar otroligt bra.

    Pyssliga kram från Titti

    SvaraRadera