fredag 26 november 2010

Bygg en snölykta!

En påse snöbollar, så att man själv kan bygga sej en inomhus-snölykta, ifall snön tryter därute. Ja, det är vad jag har gjort idag. Snöbollarna är godis (färdigköpt från affären, finns som lösgodis på en del ställen... jag fick leta i fyra affärer innan jag hittade rätt), såklart, och vill man inte bygga en snölykta kan man ju alltid äta upp dem istället *ler*


På den ena tagen har jag använt stämpeln med det passande namnet Snölykta, från PhunnyFace, och på den andra tagen är det bara utstansade bokstäver (stilen heter Moxie).


Här har jag försökt fota så att man ser att jag har lagt lite frostigt glitter på snöbollarna och snöstjärnan, men det var svårt att få det tydligt.
Ha en underbar adventshelg!

7 kommentarer:

  1. Mums! Vilken söt stämpel, och vad fint du gjort!

    SvaraRadera
  2. Fiffigt!!

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Men så läckert!

    Jag gjorde ju påsar med "snögubbebajs" förra året, men det här är gulligare :)

    SvaraRadera
  4. Vilken kul grej!!
    Hur gör du dina snöbollar?
    Fina förpackningar blev det.

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt Cornelia!!! Kram...tyrasmatte

    SvaraRadera
  6. Himla snyggt och skoj ide :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera