söndag 27 februari 2011

Ett grattiskort-album... igen

Nyss visade jag ett grattiskort-album... och här är ett till, fast i en annan variant. Det är till två personer som fyller 60...


... så jag lade ihop det och skrev såhär bakpå den lilla tagen, som man kan dra upp.



När man viker ut "kortet" så blir det ett sånt här album. Det är stort, varje ruta är ca 15x15 cm.

Det är KUL att göra såna här personliga saker och jag är verkligen glad över förtroendet jag får, att göra dem!
Framsidan är gjord efter en skiss av miat. Jag deltar i en utlottning som hon har i sin blogg.

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken läcker idé! Så kul att min skiss kunde få inspirera till det här :D
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Förstår att dom är roliga att göra, men tänk då va roligt att få dessa korten.
    Du är duktig!

    SvaraRadera