fredag 9 september 2011

Fem flaskkort

Fick en beställning på flaskkort, som ska bli priser till nån slags seriespel i boule. Själva priserna är vinflaskor och så ska såklart flaskkorten hänga där på...

Ettan, tvåan, trean och "Bästa tjej" skulle få pris, men min vän och beställare var lite ledsen för att hon kom femma och blev utan. Så jag tog och gjorde en minivariant och hängde på en liten flaska, som jag hade här hemma. Klart att hon ska få en, hon med! *S*

På bilden ser det ut som om de andra korten också är små, men det är de inte. De är i storlek "normal vinflaska".

Jag har använt lite diverse papper ur mina gömmor och stansat ut text och siffror med Quickutz, förutom tagen "Bydalstigrarna", som är utskriven på datorn.

6 kommentarer:

  1. Vilka fina flaskkort! Klart att hon också ska få ett! :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja men så klart, 4 priser är ju lite fjuttigt! Vad söt du är! Kram!

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du har gjort sen jag hälsade på dig sist,
    gillade verkligen lådan du har gjort till pappan,helt underbar med mycket humor i :)
    Ha en trevlig helg!!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig grej!
    Och så gulligt av dig att ge din väninna en oxå! :)

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  5. Så fina,
    har aldrig provat flaskkort,
    kanske ska göra det.
    Kram Elin

    SvaraRadera