lördag 8 oktober 2011

Mot Helsingör - en LO till Alice

Nu hoppas jag verkligen att Alice inte kikar in här, för den här LO-n ska hon få i födelsedagspresent när hon fyller år i november.

Jag har gjort den till Svensk Scrapbookings CC, som är nu i helgen. En av utmaningarna var att göra en LO med fem bilder, eftersom forumet fyller just fem år.

Och jag valde några bilder från vår Skåneresa i somras. LO-n handlar om när vi skulle köpa tågbiljetter och åka till Helsingör, men biljettautomaten var trasig.



Detaljer mellan fotona.



Detaljer igen.

Jag gillar att pappret tar upp mönstret i asfalten *ler*

2 kommentarer:

  1. En jätte härlig Lo med fina minnen! Bokstäverna du använt är jätte fina och jag gillar att du använt biljetten till att skriva på.

    SvaraRadera
  2. En riktigt fin LO. Jag gillar dekosen i mitten och alfabetet som du skriver Mot Helsingör med. Vad är det för alfabet?
    Kramis

    SvaraRadera