torsdag 23 februari 2012

Chokladkort

Ett chokladkort till en tjej som ska resa till Amerikat senare i vår/sommar. Jag har maskat ihop två stämplar från Phunnyface, tjejen och resväskorna, på akvarellpapper och färglagt med tombowspennor.

Biljetterna känns helt rätt under den supersnygga grattischarmen, som kommer från ROX. Detta företag har också just i dagarna kommit ut med sexton(!) helt nya biljettstämplar och till dem en perfekt passande die, så att man lätt kan stansa ut dem. Värt att ta sej en titt på! Även metallhörnen och halvpärlan kommer från ROX.


Chokladkakan, som ligger i tryggt förvar i ett "fack" i kortet matchar förstås också det amerikanska temat *ler*


Insidan gillar jag skarpt. Tycker om pappren och den snygga grattisstämpeln. Har monterat den lager på lager med ett par utstansade cirklar, som synes...


... och gjort likadant med min personliga stämpel på baksidan.


Detta var tänkt att bli mitt sista Gäst-DT-alster för ROX, men jag har fått förtroendet och glädjen att stanna kvar en månad till och det är sååååå skoj! Har redan flera saker på G...! *S*

4 kommentarer:

  1. Men, Oj vilket snyggt...och så passande kort...
    och grattis till förlängt DT uppdrag :O)


    Ha det...

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt!!!
    Gillar verkligen pappret :)

    Grattis till det fortsatta uppdraget! :)

    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  3. Läckert! Håller med dig, insidan blev jättesnygg. Grattis till fortsättningen som GDT.

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert kort! Hon som får det blir nog väldigt glad. Kul att göra ett öppningsbart kort med en chokladkaka i :)

    /Märtis

    SvaraRadera