fredag 4 maj 2012

Ett trishutter card

 Ett födelsedagskort till en tjej i Bosnien. Det är lite häftigt att mina kort finns lite här och där i världen *ler*

Men efter kortet till Monica har jag haft lite svårt att komma igång igen. Att göra ett "vanligt platt" kort har känts lite futtigt, så jag gjorde iallafall ett trishutter card. Det kändes lite "mer" än ett helt vanligt dubbelvikt. Och när jag ändå var i farten så blev det två till + ett i ett lite annorlunda format. Men dem bloggar jag inte nu, utan ni får se dem de kommande dagarna.

Stämpelmotivet är egentligen två stycken, båda från Phunnyface, som jag har maskat ihop till ett.

Kortet ser ut såhär när man "viker ut" det lite. Texten ska vara på bosniska, förstås, och beställaren ska skriva den själv, så jag har lämnat ett tomt fält i mitten.

Kortets baksida.

1 kommentar:

  1. Gokväll!
    Jag älskar den här vikningen! Så härligt ditt kort blev =) Stämplarna var jättefina fram och du har färglagt dem snyggt.
    Ja visst är det kul att veta att man har kort som flyger lite hit och dit i världen =)
    Tycker oxå ditt lilla vikta hörn blev supersnyggt, älskar allt som går att vika, vända och bända på,hihi.
    Ha en fortsatt härlig fredagskväll.
    Kram Iffa

    SvaraRadera