torsdag 24 januari 2013

Grattiskort

 Ett grattiskort till en kille som fyllde 12 igår. Och jo, för dej som undrar, han stavar sitt namn såhär!

 Tagsen kan man dra upp, såklart.

Dessa stämplar är ur mina gömmor, men alla stämplar på insidan och baksidan kommer från ROX Stamps.

Har valt att öppna kortet åt det här hållet. Killen är intresserad av dataspel och beställaren ville ha en ficka att stoppa pengar eller presentkort i. Jag kombinerade detta till att göra en ficka av en utskriven bild på en dator... tycker det blev lite kul!

Baksidan med min personliga stämpel och en bra text.

Även detta kort är gjort av spillpappersbitar och det känns riktigt kul att leta i "förråden" och hitta och sätta samman papper i passande färger och mönster.

12 kommentarer:

  1. jättefint, tänker direkt på min son. Tack för idén

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort, gillade verkligen pengagömman! Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken läckerhet! Och verkligen härlig pengagömma! :)

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt kort. Smart - det ska jag försöka komma ihåg. =)
    Må så gott!
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Jättefint kort det blev av spillbitarna och så många trevliga stämplar du hade i gömmerna.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Jag älskar dina kort Cornelia, du är en mästare på att hitta på nya spännande idéer :) Sen är dina boxkort något utöver det vanliga, det måste jag säga.

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Kjempeflott kort, herlige farger du har brukt. :)
    Så kult med pc-lommen inni kortet. :)
    Tusen takk for alle koselige kommentarer på bloggen min, det varmer.:)

    SvaraRadera
  9. Herlig kreativt kort! Så flink du er på å gjøre kort personlige :)
    Likte godt tagsene som stikker frem!

    SvaraRadera