fredag 15 februari 2013

Alla Hjärtans-kort

Ett Alla Hjärtans-kort till en tjej som har en ponny som ser ut ungefär så här. Texten "Vänner" kommer från ROX Stamps och den andra är ur mina gömmor, liksom pappret som är spillbitar, alltihop.
Hästen är tillverkad av Lindy's Stamp Gang och jag gillar den jättemycket.

Stjärnorna är utstansade med en spellbindersdie och jag har monterat dem med 3D-kuddar för lite djup i kortet.

 Den lilla söta charmen kommer från ROX...

 ... liksom stämpeltexten här till vänster. Stämpeln till höger är från Forma, som har lagt ner sin verksamhet.

Och så en annan liten söt häst inmaskad i min personliga raggsockastämpel på baksidan.

2 kommentarer:

  1. Ojojoj vad mycket fint du har gjort sen sist jag var inne.. Underbart kort idag, med stjärnorna och den söta lilla ponnyn.. Och de personliga presenterna till barnbarnen var hur fina som helst..
    G-klaven på grattiskortet är en favorit.. Måste nog inhandla en sådan.. ;)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hahaha, så herlig den hesten var! :D
    Kjempeflott kort, og de hestestemplene var som sagt kjempestilige! :)

    SvaraRadera