lördag 16 mars 2013

Grattis Emma!

Emma fyllde 27 igår. Hon fick det här kortet. Pinnarna med namn och hennes ålder tog jag med till blomsteraffären och bad dem göra en bukett med gula blommor och dessa pinnar. Personligt och fint!

Den snygga grattisstämpeln är från ROX Stamps.

Motivet är stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombowspennor. Lite lite restpapper och en rosett och kortet var klart! Vips!

Insidan.
Stämpeln med texten Presentkort är från Forma, numera nerlagt. Grattisstämpeln är från ROX (igen, då).

På baksidan min personliga raggsockastämpeln och en bit av en vacker text från ROX (igen igen... *S*)

9 kommentarer:

  1. Du har alltid så många underbara textstämplar på dina kort = inget undantag här inte =)
    superhärligt kortet blev!! och så snygga blompinnar, dom måste sett ursnygga ut i den buketten hon fick, älskar precis som alltid de snygga bokstäverna och hur de poppar upp tycker jag just när de är dubbla!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Kanonfint!! Och blompinnarna är verkligen läckra!! Ha en underbar helg! Kram, Sanne

    SvaraRadera
  3. Bøyer meg i støvet i beundring over dine flotte kort! Super ide med pinner med navn og årstall i en blomsterbukett.

    Flott det grattis-stempelet du har på forsida, men kunne gjerne tenkt meg lignende på norsk. Pluss at annet favoritt-grattis-stempel du bruker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att du skulle vilja ha de fina stämplarna på norsk kan jag gott förstå! Jag ska tala om det för Anna-Lena på ROX. Vad vet man.. hon kanske fixar det?!

      Radera
  4. Dina kort får mig alltid att le! Så detta också :) Alldeles härlig!!!

    SvaraRadera
  5. snyggt och fräckt. Kul idé med blompinnarna

    SvaraRadera
  6. Så läcker motivstämpel du har använt och vacker textstämpel.
    Det här var ett kort att bli glad av!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. Denna var fräck :) Nu har det gått 3 dagar sen min operation och det har gått bra :).
    Mina fötter är min plåga jag har opererat båda fötterna för hallux valgus för två årsedan och fötterna har varit jätte bra sedan dess. men tidig i höstas började min vänster fot smärta igen kändes som om det ar något under min fotsula. Tårna domnar och det smärtar hela tiden .
    Jag har varit hos samma läkare som opererade förra gången och han misstänkte Morbus morton direkt och efter en magnet röntgen så konstaterades det att det troligen var det . Det är en nervknuta mellan tårna som inte går bort av sig själv utan man måste skära bort den.nerv knutan är typ en ärvävnad på nerven .efter operationen så vet dom inte säkert att det var det då det inte var någon tydlig knuta. Så jag får avvakta någon månad att se om det hjälpt annars kan jag behöva en kortison spruta om det typ är någon ledkapsel inflamation. Oj det blev ett långt inlägga :) hoppas det löser sig med din fötter och att dina läkare hittar orsaken. Här hitta jag en bra länk om min operation http://kaernan.se/operationer/mortons/

    SvaraRadera
  8. Dette var et morsomt kort, Cornelia!
    Du lager mye fargerikt og variert, ser jeg. Masse lekkert i bloggen din.
    Ha en god kveld.

    SvaraRadera