måndag 19 augusti 2013

Jeg er i Rampelyset

Ni minns de här detaljerna från häromdagen? Hela LO-n har jag gjort efter en skiss hos härliga norska scrapping.no. Varannan vecka utser man några medlemmar som får glassa sig i "Rampelyset" och där hamnade jag med hjälp av denna LO (som jag ännu alltså inte kan visa här i bloggen).

Jag är mycket glad och inte så lite stolt över utmärkelsen!

Och här är "beviset" *ler*

WencheJ motiverar sitt val såhär:
Likte kjempegodt ideen med bonusbilder på denne LOen fra CorneliaE. Så herlig å kunne få med hele serien bilder uten å gjøre LOen i seg selv rotete. Fantastisk.

2 kommentarer:

  1. Grattis igen säger jag då. Jag är himla glad över dig att du vinner hela tiden:-)

    SvaraRadera
  2. Gratulerer! Gleder meg til å se hele :)
    klem Unni

    SvaraRadera