torsdag 12 december 2013

Små julgåvor till mina kollegor

Snabbt, enkelt och inte alltför dyrt... det var kriterierna när jag skulle göra årets små julklappar till mina jobbarkompisar.

Det blev kort i storleken 12½x12½ cm med en vacker stämplad text från Pysseldags och så små metalldekorationer. Limma, limma, klart! *S*

Baksidorna... stämpla, stämpla, skriva - klart!

Text från ROX och motiv från Phunnyface.

Sen packade jag in en nagelfil och en liten flaska bodylotion i cellofan och knöt runt ett gulligt band tillsammans med kortet.

 Här syns själva gåvan lite bättre.

Inte så märkvärdigt, men jag hoppas att de uppskattas ändå. Det är ju tanken som räknas!

6 kommentarer:

  1. Gulliga små klappar! Tror nog de uppskattas!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    Såååå fina julklappar du gjort till dina jobbarkompisar, så gulligt av dig:)) Metalldekorationerna var så läckra:))
    Så glada de ska bli:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Vad snäll du är. Ett hjärta av guld:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Fina presenter det blev till dina jobbekompisar det kommer säkert att uppskattas alltid roligt att någon visar omtanke och uppskattning.
    Fortsätter med bröllopspyramiden ... Jag säger bara WOW så vacker den blev du börjar få rutin på de här pyramiderna och alla är lika fina och välgjorda.

    Kul att charmsen kom till användning och de passade så bra på din fina Lo

    Ha en skön Lucia helg
    Kramar Mona

    SvaraRadera
  5. Så koselig! Klart de setter pris på dette! Så snilt av deg, kollegaene dine er kjempeheldige!
    klem Unni

    SvaraRadera
  6. De är jättefina och väldigt omtänksamt att göra/ge sådär. Å det är visst väldigt märkvärdigt och speciellt att du tänkt på dina kollegor, å lagt ner tid och möda på dem allihop. Jag hade blivit jätteglad om jag jobbade med dej.

    SvaraRadera