torsdag 13 februari 2014

Gottepåsar till Alla hjärtans dag

Till Alla hjärtans dag är det roligt att ge bort en söt liten påse med något sött i... kanske till någon man tycker är just det... söt, alltså!

Jag har packat röda geléhjärtan tillsammans med ett chokladdito i röd metallfolie i en cellofanpåse och så gjort tags som jag knutit på.
Ett löst litet rött hjärta hänger också där vid tagsen. Det är utstansat med en sprillans ny die från ROX Stamps. Den ger flera små mini-tags i olika former och fasoner och jag är övertygad om att jag kommer att använda den massor!

Snöret med texten I love you har jag hittat i någon billighetsaffär för längesen.

Hjärtana är utstansade med spellbinders-dies och här har jag valt att ha ett mönstrat papper på framsidan...

 ... och på baksidan ett vitt hjärta med text från ROX.

En annan variant. Här har jag packat en Kärleks-Plopp tillsammans med geléhjärtan och chokladhjärta.

Tagen fick en annan ROX-text och ett rosa hjärta till det. Konstig färgkombo, men jag utgick från färgerna i Ploppen.

 Och så den sista sortens påse, då.

 Här har jag försökt fota godiset, men... tja... ni vet väl hur godis ser ut?! *S*

Visst är det mycket roligare att få en godispåse än ett mail på Alla hjärtans dag?! Här blev det ett litet vitt hjärta och jag tror faktiskt att den här varianten blev min egen favorit. Vilken gillar du bäst?!

5 kommentarer:

  1. Håller med dej till 100 %. Visst är det roligt att få det du gjort...istället för ett mail:-) Nog för att mail också går bra. Men du är så duktig. Så dom som får detta av dej, måste känna sig speciella på alla hjärtans dag:-) Kram till dej fr mej

    SvaraRadera
  2. Dette var kjempe flott :)
    Linda

    SvaraRadera
  3. Men, vad godissugen jag blev *S* Det ser faktiskt godare ut i dina påsar ... Min "favvo" blev nog samma som din... åh vad bra det är med billighetsaffärer.
    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  4. Hej Cornelia!
    Oj! så många läckra Alla hjärtansdag godispåsar!! Jag kan inte välja någon som är bäst......tokgillar alla:)) Men ok då...
    Den översta får lite mer uppmärksamhet;))
    Du är såååå påhittig och duktig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  5. Åh, så söta påsar med gottis! :D Vad glada mottagarna ska bli!

    SvaraRadera