måndag 10 mars 2014

Är det här en blivande fotograf?! - en LO till Alfred

Jag har använt det här upplägget tidigare, men jag tycker inte att det gör något eftersom LO-erna är till olika barn. Den här är såklart till Alfred, som gillar att låna min lilla kamera och knäppa "tusen" bilder *S*

Här sitter rubriken, delvis på en egenhändigt gjord tag.

Filmstrippen kommer från Tim Holtz och den lilla fina kameran är från ROX Stamps. Det kameramönstrade pappret har jag fått i något månadspaket från Studio Calico, perfekt just här.

Citatet längst ner är från Alfred, som säger så med ett alldeles speciellt tonfall och med kraftig betoning på LILL. Ett kul minne.

Och här kan man läsa själva storyn, utskriven med datorns hjälp. Jag gillar när det är mycket journaling, så att man kan minnas det som hände och det som var. Inte alltid jag får till det men jag är nöjd med detta iallafall.

5 kommentarer:

  1. Flott og gjennomført LO :)
    Linda

    SvaraRadera
  2. Men han är då så söt ...den lille fotografen:) Ett fint kort du gjort till honom. Jag gillade filmstrippen. Jag trodde man kunde kopiera till ett overhead blad? . Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Cornelia!
    Det var en söt liten fotograf;) Läckra papper och dekorationer du använt:) Du är en hejare på LO:sar:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Herlig LO! For en søt liten fotograf :)
    klem Unni

    SvaraRadera
  5. Urtjusigt!
    Gillar särskilt journalingen och det gav mig inspiration som jag hoppas att jag kan använda snart :)
    /Jenny

    SvaraRadera