torsdag 13 mars 2014

Bokkort till en farfar

 Ett bokkort till en farfar, som fyller jämna år.

 Namnet på ryggen...

 ... och hälsningen på insidan, förstås.

Helt underbara papper i en fantastisk tjock och fin kvalitet! Producenten är LaBlanche och jag har fått dem som sponsormaterial från scrapping.no, så kortet är gjort till en artikel på Forsiden och publiceras där idag.

Stolen är en die från Marianne Design. På kortets framsida, i fotots överkant, har jag använt denna die också, men där syns bara en del av den.

Min personliga stämpel på baksidan. Den, liksom övriga stämplar på kortet, kommer från ROX Stamps.

Kortet är gjort till en artikel hos scrapping.no och finns på deras Forside idag!

5 kommentarer:

  1. Dette var nydelig. Sån har jeg også lyst til å lage :)
    Linda

    SvaraRadera
  2. Å vilket härligt kort Cornelia de är så roliga att göra de där bokkorten, snygg die och en fin farfarsdikt
    Vilka fina bidrag du fick till din lilla tävling jag fick inte riktigt tiden att räcka till så att jag kunde deltaga

    Ha det så gott Kram Mona

    SvaraRadera
  3. Superfint!!
    LaBlanche papper har jag missat....snygg kant runt "ramen" på insidan.
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  4. Fantastisk flott bokkort! WOW!

    SvaraRadera