onsdag 26 mars 2014

Enkelt grattiskort

Jag får en del beställningar på kort och ofta har man lite önskemål runtomkring. Här ska mottagaren få ett presentkort hos Svenska Tenn och de har en massa fint, förstås, bland annat textil, brickor, servetter med mera med detta elefantmönster. Och just dessa elefanter ville beställaren ha med på kortet. Jag hittade en bild på servetter på nätet, skrev ut på cardstock och använde som "mönsterark" och bakgrund. För att det skulle få synas så mycket som möjligt har jag inte en massa dekorationer och annat här, utan bara en vimpel, där jag stämplat en text från ROX. Och så lite blommor, för det ska man ha när man fyller år!

Sen hittade jag ett härligt mönsterpapper i mina gömmor, som jag utnyttjade på insidan. Namnet har jag stansat ut med QK Abigail Classic och så är det givetvis ett par stämplar från ROX, igen!

Underbar textstämpel, som passar till många tillfällen.

I mitten på min personliga raggsockastämpel har jag maskat in en bit av en biljettstämpel.

5 kommentarer:

  1. Du har så fina stämplar och bokstäver i dina gömmor också:-) Jag har inte hunnit samla på mig så mycket;-) Jättefint kort med det där pappret...duktiga dej:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Kjempelekkert kort! Liker elefantbakgrunnen, og så var det så nydelig pyntet.

    SvaraRadera
  3. Du er så flink til å lage personlige kort! Kjempeflott kort!
    klem Unni

    SvaraRadera
  4. Stilig personlig kort :)
    Linda

    SvaraRadera