torsdag 10 april 2014

Till en kille som slutar...

Ett kort till en kille som slutar på sitt jobb.

Motivet är från Phunnyface...

 ... och jag har delvis monterat det på 3D-kuddar, som skapar lite djup.

Härliga kugghjul från ROX Stamps och papper och pilstämplar från Papirdesign.

Bakom bilden finns en bit papper som jag mönstrat själv. Jag stämplade och clearembossade en stämpel från LaBlanche, droppade lite akrylfärg här och där och drog ut med hjälp av ett plastkort (typ kreditkort). Blev ganska kul, tycker jag själv.

 Kortets insida. Texten längst ner har jag skrivit ut med datorns hjälp.

Och på kortets baksida hittar man, som alltid, min personliga stämpel från ROX. Här med ännu en text från ROX stämplad i mitten.

5 kommentarer:

  1. Wow, vilket underbart kort.. Härliga färger och detaljer till ett killkort.. Fick jag lite inspiration inför två kort jag har på beställning. Tack!

    Hoppas att allt är bra med dig och att du får en fortsatt fin vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kortet är så fint och tufft , härligt målad och med papper som är så snyggt till detta tycker om texten på insidan och du har fått till det så snyggt . Trevlig Helg .
    Kramar från Titti

    SvaraRadera
  3. Kjempekult kort! Herlig motiv :) Stilige detaljer!
    God påske!
    klem Unni

    SvaraRadera
  4. Alltid lika snygga och välgjorda kort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Kjempeflott kort! Herlig stempel du har brukt. :)

    SvaraRadera