söndag 8 juni 2014

Student i brunt

I förrgår var det blågult in i minsta detalj, men idag byter jag stil rejält och skapar ett kort i favoritfärgen - brunt.

Detta är till en tjej som älskar London och jag har använt ett papper med både text och karta, tycker att det passar helt perfekt. Vimplarna hittade jag på internet och skrev ut på lite kraftigare papper.

Båda stämpelmotiven, både studenten och böckerna, är från Phunnyface. Texten har jag embossat i svart.

 Jag gör gärna kort som kan ställas upp.

Kortets insida fick ett papper med både text och siffror. Det passar fint till den här tjejen som pluggat juridik och ekonomi.

Texten "Magi" är från ROX liksom den utstansade "Grattis till studenten"-texten.

Och så baksidan, då.

Visst funkar det fint med andra färger än blågult till studentkort?!

3 kommentarer:

  1. Så stilig! Du har virkelig klart å få med mange av mottakerens interesser, men du er jo alltid så flink til det :)
    klem Unni

    SvaraRadera