onsdag 18 juni 2014

Turkiet sidan 2 - Project Life

Här kommer sidan 2 i vårt resealbum från Turkiet. Ber om ursäkt för lite blänk i bilden, har fortfarande inte helt rätt fototeknik med saker som ligger i plastfickor. Jag lär mej väl. Kanske.

Vi har ännu inte kommit längre än till flygplatsen i Antalya, som synes. Det här blir nog ett album med många sidor *S*

Dymo är ett utmärkt sätt att åstadkomma "platt" text med. För i plastfickorna här funkar det ju inte med alltför "bulliga" dekorationer, precis.

Jag kommer mer och mer fram till att jag nog egentligen gillar det här sättet bäst... en något mindre bild än själva fickan, så att man kan ha lite fint papper med också. Men jag är inte säker och växlar friskt mellan att fylla hela fickan med foto.

Ser det här albumet som ett projekt, där jag övar och tränar och försöker hitta nån sorts stil på det hela. Det gör att det känns som att det kommer att bli rättså "spretigt" men det är ju till oss själva, så det gör inget. Det behöver inte vara perfekt på något sätt.

Ett "journalingkort" som jag gjort själv. Söt liten charm i form av ett pass (från ROX Stamps) blev fint som dekoration här.

2 kommentarer:

  1. Nok en flott side fra deg. :)
    Liker at du deler opp større bilder over flere lommer. :)

    SvaraRadera
  2. Så trevligt att ha framme och titta på och minnas tillbaka på. Glad midsommar!
    Kram Ulla

    SvaraRadera