onsdag 11 mars 2015

Lil' inker stämplar

Hjerteboden är den första, och hittills enda, återförsäljaren för Lil' inker designs i Norge. Jag har fått förmånen att skapa med ett av deras roliga stämpelset, där bland annat de här textstämplarna finns med.

Jag tycker att de passar fint tillsammans med det gulliga motivet från Phunnyface. Papper hittade jag i mina rest-lådor och charmen med den perfekta texten fanns också i mina gömmor.

Jag har fler stämplar i samma stil så det kommer mera, var så säker! Och medan du väntar på det, så kika in hos Hjerteboden och ta dej en titt på sortimentet. Lil' inkers gör nämligen inte bara stämplar, utan fina dies också!

3 kommentarer:

  1. Verkligen gulligt , texterna är underbara och den så söta charm
    kul att se vad som kommer sedan av dessa blir aldrig trött av
    att se dina kort /alster. Ha det så gott
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Nydelig kort. Koselig motiv og flotte detaljer :)

    SvaraRadera
  3. Hej Cornelia!
    Riktigt gulligt kort med den söta stämpeln med bäbisen och vovven och väldigt passande texter:)) Jätte läckert:))
    Vackra färger ihop på papprena:))

    Må så gott och hoppas solen skiner på dig:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera