torsdag 26 mars 2015

Många små bilder

Första gången jag fick den här typen av plastficka i min hand undrade jag verkligen hur jag hade tänkt när jag beställde den?! SEXTON små, små fickor att fylla... hur skulle det gå till?!

Men hur det nu var, så gick det rätt bra och nu har jag gjort flera sidor med just en sån här 16-fickors ficka och den passar ju utmärkt, faktiskt, när man har många små bilder som berättar en historia!

Jag redigerar mina foton i gratisprogrammet Picasa och sätter samman dem som collage. På så sätt får jag små bilder som passar fint i små fickor och kan berätta mycket på liten plats.




Idag låter jag text och bild stå för sej själva, tycker inte att jag behöver berätta så mycket mer?!! *S*

2 kommentarer:

  1. Dette var en skikkelig kul lomme! Tror kanskje jeg må kjøpe meg noen sånne.... ;)
    Nok en herlig side også, morsomt når man kan bruke så mange bilder på en gang!
    Ha en fantastisk flott torsdag!

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    Men så läcker PL-sida:)) Superläckra foton, papper och texter. Supersnyggt alfabet:)) Du är fantastiskt duktig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera