torsdag 11 juni 2015

Bokkort till student

Det är studenttider och här är ett bokkort som jag gjort till en student. På framsidan finns en bild på henne själv och på fotot äter hon en jordgubbe. Jag tog fasta på det och använde en jordgubbe istället för bokstaven O i hennes namn. En kul detalj.

 Syns lite tydligare här.

På ryggen har jag en text utstansad med alfabeten från Quickutz.

På baksidan skymtar även min personliga stämpel.

Kortets insida ser ut såhär. Till vänster finns plats att skriva sin hälsning, såklart. Stämpeln som blir så härligt personlig med namnet på skylten, kommer från Phunnyface.

Till höger har jag stämplat en vacker text, dekorerat med blommor och en utstansad grattistext från ROX.

Och här sitter den glada studenten och studerar sitt bokkort.

Kortet finns som inspiration på Forsiden hos scrapping.no.

3 kommentarer:

  1. Så fint bokkort med så fina detaljer på
    Kanonsnyggt ...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Du gör verkligen sådana fina personliga kort, jätteroligt att titta på alla små detaljer.
    Kram Yvonné

    SvaraRadera