tisdag 30 juni 2015

Det blir inte alltid precis som man har tänkt sej..

Skulle skynda mej och göra ett chokladkort. Bråttom var det och valpen i huset tar i princip all min tid just nu... men hittade det perfekt matchande pappret till min choklad och satte igång... Kortet var i princip klart. Framsidan låg på sidan om för att torka och jag stoppade i chokladkakan...

Men vad i hela...?!?!!! Jaha... i brådskan har jag gjort kortet sisådär en centimeter för kort!!! Chokladen fick helt enkelt inte plats. Inte mycket att göra åt det, bara att börja om från början igen. Och jag som hade bråttom också...  suck. Och pappret.. ja, det hade jag ju använt slut på redan. Ibland blir det verkligen inte alls som man har tänkt!

 Nästa försök. Chokladen fick iallafall plats *S*

 Insidan. Hoppas att chokladen var lika god som den var snygg!

 Baksidan.

3 kommentarer:

  1. Hej Cornelia!
    Så retligt med kortet, då blir man ju skogstokig;)
    Det andra chokladkortet blev såååå läckert med härliga papper och sååå snyggt dekorerat på insidan:))
    Textstämpeln på framsidan passade ju perfekt:))
    Hoppas lilla Tosca mår bra och att ni njuter tillsammans:))

    Må så gott och var rädda om varann
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Det kan gå litt fort i svingene av og til. :-D
    Det ble ett nydelig kort, da.

    SvaraRadera
  3. Hopplöst när man mäter fel..,Jag tycker nog nästan att version två blev snyggare ändå :)

    SvaraRadera